سیامک قربانی پور سه شنبه 27 تیر 1396 10:11 ق.ظ نظرات ()
قبل از ایجاد شرکت های اینترنتی،  شرکت ها راهبردهای ارتباطی خود را براساس رسانه هایی که در اختیار داشتند، چه رسانه های چاپی یا رادیو و تلویزیون برای پخش پیام هایشان ایجاد می کردند. شرکت ها اکنون متوجه هستند که اینترنت محیط ارتباطی ایده آل برای ارتباط با انواع مختلف سهامداران است. آنها همچنین می دانند که اینترنت تنها وب نیست، بلکه طیف وسیعی از فناوری ها است که در ترکیب با سایر رسانه ها می تواند یک استراتژی بازاریابی قوی ارائه دهد.
در این دوره آنلاین رایگان شما در مورد تکنیک های بازاریابی اینترنتی و استراتژی هایی که امروزه توسط شرکت ها و سازمان های سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند آموزش خواهید دید. شما به تکنیک هایی از قبیل چگونگی جذب مخاطب هدف خود، نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی هماهنگ شده با استفاده از ماتریس بازاریابی یکپارچه اینترنتی برای دستیابی به مشتریان و ذینفعان و نحوه اندازه گیری اثربخشی استراتژی های تبلیغاتی آشنا خواهید شد.
این دوره مخصوص علاقه مندان به کسب و کار و بازاریابی حرفه ای و کارآفرینانی است که مایل به گسترش دانش و درک خود از استراتژی های بازاریابی اینترنتی هستند.
برای شروع این دوره آموزشی آنلاین رایگان به آدرس زیر مراجعه نمائید:
http://https//alison.com/courses/e-commerce