سیامک قربانی پور دوشنبه 12 تیر 1396 08:42 ق.ظ نظرات ()
1. در سراسر جهان انتظار می رود که تجارت الکترونیک به زودی 13 تا 25 درصد افزایش یابد.

پیش بینی های eMarketer رشد سریع تجارت الکترونیک در سراسر جهان را از سال 2018 نشان می دهد. امسال انتظار می رود که این رقم در حدود 1.6 تریلیون دلار و در پایان سال 2018 تقریبا 2.5 تریلیون دلار باشد. تنها در ایالات متحده، رشد تجارت الکترونیک از سال 2013 تا 2018 جایی بین 11.6 و 16.5 درصد است.
در انتخاب یک مدل کسب و کار همیشه همیشه اهمیت دارد که روند را بررسی کنید و هرگاه که ممکن است به سمت بازارهای در حال رشد حرکت کنید. آمارها این تصور را مطرح می کنند که مدل تجارت الکترونیک انتخاب مناسب برای کارآفرینانی است که به دنبال ایجاد یک شرکت جدید بوده یا کسانی هستند که علاقه مند به ایجاد تنوع و گسترش در فعالیت تجاری خود می باشند.

اگر بخواهید به تجارت الکترونیک ورود موفقی پیدا کنید، دائما باید به روز باشید زیرا با فرصت های بسیار در دنیایی بسیار متغیر مواجه هستید.

2. توانایی کسب درآمد هنگام خواب

برای کسب و کارهای آجر و ملات، مکان اهمیت اساسی دارد. این موضوع می تواند تفاوت زیادی در دید خریدار و نرخ فروش داشته باشد. در تجارت الکترونیک می توانید یک نام نمایشی را در نام دامنه خود ایجاد کنید و محصولات خود را در سطح جهانی به فروش برسانید. شما به فروشگاه های متعددی نیاز ندارید که در سراسر جهان دیده شوند.

به نظر می رسد این به اندازه کافی واضح است، اما پیامدهای آن به مراتب گسترده تر از آنچه شما حتی می توانید بدانید است. روند «فروشگاههای پاپ آپ» در حال افزایش است، زیرا برخی از بازرگانان روند جستجوی مشتریان خود را با یک تبلت، یک کارت خوان و چند محصول نمونه در دست می گیرند. این بدان معنی است که بازاریابان تجارت الکترونیک فعال می توانند کسب و کار خود را در هر جائی ایجاد کنند.

در تجارت الکترونیک مطمئنا ممکن است در هنگام خواب شما کسب درآمد داشته باشید. صاحبان کسب و کار بایستی همواره به استفاده از فن آوری برای گسترش کسب و کار خود بپردازند.

3. ایجاد، اجرا و ارتقاء آسان

نه تنها ابزارهای تجارت الکترونیک در طول زمان خیلی بهتر شده اند، بلکه بیشتر از گذشته هم وجود دارند.

جنبه چالش انگیز راه اندازی سیستم فروش محصول در دنیای تجارت الکترونیک خود محصول است. اما اگر شما در مورد راه اندازی خط فروش محصولات خاصی پرشور هستید - به ویژه اگر آنها به کار خود شما هم آمده باشند - این امر باعث می شود تا روند برقراری ارتباط با توزیع کنندگان یا خریداران به نحو مؤثری صورت پذیرد. علاوه بر این، این شور و شوق است که شما را به انجام چنین کاری برای ساخت یک کسب و کار موفق راغب می کند.

4. هشتاد درصد کسانی که با دنیای وب سر و کار آنلاین خرید می کنند.

همانطور که می توانید تصور کنید، این 80 درصد در حال رشد است. کلید موفقیت شما به عنوان یک صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک، ایجاد اعتماد و اعتبار نسبت به خودتان برای مشتریان است. ایجاد و توسعه توسعه یک وبسایت جذاب و قابل برنامه ریزی برای ایجاد محتوای مورد نظر مشتریان به آنها کمک می کند، اما اگر به طور مداوم آن را در جهت جلب رضایت ایشان بهبود ببخشید، به دنبال یک وفاداری خواهید بود.

این بسیار مهم و اساسی است که می گویند اعتماد یکی از مهم ترین جنبه های اجرای تجارت الکترونیک است. زیرا مردم به طور معمول اعتماد بیشتری نسبت به روندهای گذشته و سنتی دارند، و نگرانی های امنیتی و حفظ حریم خصوصی هنوز در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد. به همین دلیل اعتماد سازی نسبت به خود برای مشتریان کلید اصلی حفظ و گسترش هر تجار الکترونیکی می تواند باشد.

5. شما می توانید حتی به مشتریانی که آنلاین نیستند فروش خوبی داشته باشید.


تقریبا هر صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک متوجه می شود که کاهش اصطکاک برای فروش بسیار مهم است. چرخه های خریدی که به حال خود رها شده اند یک مشکل شایع هستند و شما باید همواره تمایل به به روز نگه داشتن و بهینه سازی کسب و کار خود داشته باشید تا حداکثر موفقیت را برای خود تضمین کنید.

خوشبختانه، برخی از برنامه های کاربردی مانند CartHook وجود دارند که می توانند در رسیدن به مشتریان قبل از اینکه منصرف شوند به شما کمک کنند.

بازاریابی محتوا یکی دیگر از راه های موثر برای فروش خط پایین است. شما می توانید قطعات مربوط به ارزش افزوده را برای خوانندگان خود ایجاد کنید، آنها را به عنوان مشترکین ایمیل ثبت کنید و سپس ایشان را در مورد فروش، تخفیف ها و تبلیغات در هنگام اجرای آنها اطلاع دهید.

نتیجه

اکثر کارآفرینان ایده های دیگری نیز در کسب و کار دارند که دوست دارند روزی روی آنها کار کنند. هنگامی که کسب و کار موفق تجارت الکترونیک خود را ایجاد کردید، از محل فروش آن ممکن است  سرمایه ای که برای پیشبرد اهداف دیگرتان نیاز دارید فراهم گردد.

دلایل زیادی برای شروع یک تجارت الکترونیک وجود دارد. اگر شما علاقه مندید رئیس خود باشید و محصولاتی را به فورش برسانید که خود به آنها علاقمند هستید، این چیزی است که باید مورد توجه شما قرار گیرد. اگر می خواهید روند را تسریع کنید، می توانید به جای راه اندازی یک کسب و کار الکترونیک از صفر یک، کسب و کار مجازی مورد علاقه خود را خریداری کنید.
https://www.entrepreneur.com/article/251386